صادق‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح گفتمان سازش به عنوان جايگزيني برای گفتمان مقاومتی، امري اشتباه است

"دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم"گفت: طرح گفتمان سازش، به عنوان جايگزيني برای گفتمان مقاومتی از سوي برخي كانديداهاي رياست‌جمهوري با توجه به تاکيدات "مقام معظم رهبري" در اين مسئله امري اشتباه است.

محمدحسن صادق‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نحوه تبلیغات دور یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: با گذشت يک هفته از زمان تبليغات، بنرها و پوسترهاي تبليغاتي کانديداها در سطح شهر دیده نمی‌شود و در بهترين حالت ممکن، کاندیداها بیشتر وقت خود را صرف تبلیغات رسانه‌ای می‌کنند.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی قم افزود: متاسفانه با توجه به گذشت قریب به یک هفته از شروع تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز برخي از کاندیداها ستادهای انتخاباتی خود را دایر نکرده‌اند، که باعث کاهش شور و هیجان انتخاباتي در شهرستان‌ها شده است.

صادق‌پور با اشاره به رقابت کاندیداهای ریاست‌جمهوری در قالب گفتمان انقلاب اسلامي اظهار داشت: در اين دوره  به دلیل بصیرت و آگاهی مردم و برآورد نامزدها از عدم استقبال مخاطبان از حرف‌های تند گذشته، اگرچه  بعضی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با زدن حرف‌های تند و نشان دادن کلیدهايي در دست حاميانشان خود را مورد تسمخر قرار داده‌اند اما كانديداها بايد به بيان برنامه‌هاي خود به صورت كامل بپردازند.
 
وی تصریح کرد: انتقادهاي مختلفي که از سوي کانديداهاي رياست‌جمهوري نسبت به دولت‌های گذشته در سخنراني‌ها به گوش مي‌رسد، بدون ارائه راه‌حل‌ سازنده از سوي اين کانديداهاي منتقد، سخنراني‌ها بیشتر جنبه شعاری و به منظور جذب آرا صورت مي‌گيرد.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم درباره رويكرد نامزدها نسبت به مسائل فرهنگی، اقتصادی و سياست‌خارجي اظهار داشت: كانديداها بايد با توجه به برنامه 5 ساله و چشم‌انداز توسعه، ديدگاه‌هاي خود را نسبت به اقتصاد چپ سوسیالیستي، راست لیبرالی و يا اقتصاد اسلامی بيان كنند.
 
وی در پايان با اشاره به انتخاب اشتباه برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری با طرح گفتمان سازش، به عنوان جايگزيني برای گفتمان مقاومتی خاطرنشان كرد: طرح گفتمان سازش، به عنوان جايگزيني برای گفتمان مقاومتی از سوي برخي كانديداهاي رياست‌جمهوري با توجه به تاکيدات "مقام معظم رهبري" در اين مسئله امري اشتباه است.
انتهاي پيام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار