شمار زيادي از افراد مسلح تروريست از جمله يک تبعه ليبيايي در حلب ، ادلب و دير الزور کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ نيروهاي ارتش سوريه با شماري از تروريستها در شهر صنعتي شيخ نجار و  اطراف فرودگاه منغ و زندان مرکزي حلب درگير شدند که به کشته و زخمي شدن شماري از تروريتسها منجر شد.

يک منبع مسئول به سانا گفت نيروهاي ارتش يک قبضه خمپاره انداز و مقاديري اسلحه و مهمات متنوع تروريستها را در روستاي کفر خاشر در حومه حلب منهدم کردند . آنها از اين اسلحه و مهمات براي حمله به فرودگاه منغ و دارايي هاي مردم در منطقه استفاده مي کردند .

اين منبع گفت نيروهاي ارتش به عمليات ويژه خود  عليه گروههاي تروريستي مسلح در اطراف زندان مرکزي حلب در منطقه مسلميه ادامه دادند و مخفيگاههاي آنها را در بکاره منهدم کردند.
هشت تروريست نيز در مقبره حيلان و چهار تروريست نيز در جاده حلب به ادلب در ورودي جنوبي شهر حلب کشته شدند.

همچنين شماري از تروريستهاي عضو جبهه النصره در روستاهاي حمامه و الشغر در جسر  الشغور ، معرتمصرين و جاده ادلب ، سرمين و تقاطع رام حمدان واقع در حومه ادلب کشته شدند و اسلحه و تجهيزات جنگي آنها منهدم شد.نيروهاي ارتش به تروريستها در شهر معره النعمان در حومه ادلب تلفات سنگيني وارد کردند و اسحله و تجهيزات آنها را منهدم کردند .

همچنين تلاش تروريستها براي منفجر کردن سه بمب کنترل از راه دور در جاده مسطومه به ادلب خنثي شد.يک تروريست نيز به هنگام کار گذاشتن مين در اطراف فرودگاه ابو الضهور در ادلب کشته شد.يگانهاي مسلح سوريه به محلهاي تجمع و مخفيگاههاي تروريستها در شهر دير الزور و حومه آن يورش بردند و تلفات سنگيني به افراد و تجهيزات نظامي آنها وارد کردند . 

يک منبع مسئول در استان دير الزور گفت نيروهاي مسلح به محل تجمع تروريستها در روستاي مريعيه يورش بردند و يک قبضه موشک انداز را منهدم کردند و شماري از تروريستها از جمله عمران فرجاني از اتباع ليبي را کشتند .نيروهاي ارتش به محل تجمع تروريستها در محله هاي صناعه ، حويقه و شيخ ياسين در دير الزور يورش بردند و شماري از آنها را کشتند و اسلحه و مهمات آنها را منهدم کردند .

برچسب ها: ادلب ، حلب ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار