کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان، فرشتگان نجات ملت ایران هستند که اکنون پر و بال این فرشتگان بسته است لذا ما باید به این جوانان برای پرواز در آسمان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محسن رضایی" در دیدار خود با هنرمندان و ورزشکاران که بعدازظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: شعار ما سلام بر زندگی است و این شعار به معنی سلام بر مردم و حقی است که آنها دارند و در همین ابتدا باید فرهنگ سازی را شروع کنیم.

وی افزود: جوانان، فرشتگان نجات ملت ایران هستند و این حرف را به خاطر تجربه‌ای که از آنها در دوران دفاع مقدس دارم بیان می‌کنم و اعتراف می‌کنم که امروز پر و بال این فرشتگان بسته است و باید کمک کنیم تا این جوانان به آسمان پرواز کنند.

رضایی اظهار داشت: ما به کمک جوانان از چند گردنه عبور کردیم که یکی از آنها عبور از استبداد و رژیم شاه بوده و دیگری دوران جنگ است که این فرشتگان ایران را از اشغالگری آزاد کردند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اکنون نیز در شرایط محاصره و تحریم اقتصادی قرار داریم و تا جوانان به صحنه نیایند مشکل حل نخواهد شد.

رضایی گفت: خودم شاهدم من اگر احساس خطر نمی‌کردم و برنامه و طرح نداشتم و مطمئن به پیروزی ام نبودم در این عرصه حاضر نمی‌شدم.

وی افزود: موانع بزرگی سر راه است و با شعار دادن نمی‌توان از آنها گذر کرد اما باید با کمک ملت و جوانان بار دیگر ایران را از گردنه اقتصاد و فرهنگ عبور دهیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: گردنه‌ای که امروز ملت ایران در آن درگیر است، گردنه سختی است اما با کمک جوانان می‌توان از آن عبور کرد.

وی افزود: کسانی که گمان می‌کنند می‌توانند ایران را در این گردنه به زانو درآورند سخت در اشتباه هستند و دیروز اگر حماسه از لوله‌های تفنگ ما بیرون می آمد امروز از نوک قلم و اندیشه بیرون خواهد آمد.

رضایی افزود: من به برنامه چون به یک یقین و اطمینانی رسیده‌ام خودم را در معرض انتخاب مردم می گذارم و در غیر این صورت حاضر نبودم حتی یک دقیقه از وقت مردم را بگیرم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما به سمت پیروزی بزرگی در حرکت هستیم که ما را در بلندترین قله در خاورمیانه خواهد رساند.

وی افزود: اولین کار من در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش این است که آن را از دل سیاست بیرون می‌کشند چراکه سیاست نباید دخالتی در این حوزه‌ها داشته باشد چراکه سیاست مانع بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شده است.

وی افزود: در کجای تاریخ ثبت شده است که سیاستمداران دلسوزی بیشتری از هنرمندان و ورزشکاران برای اسلام، ایران و وطن دارند.

رضایی گفت: تدوین اقتصاد هنر، فرهنگ و ورزش از دیگر کارهای من در این حوزه خواهد بود چراکه فرهنگ و هنر ما پول دارد اما اقتصاد ندارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما باید با اعتقاد به ایران فرهنگی کارهای خود را دنبال کنیم که من این کارها را با ایجاد تشکیلات و ساماندهی پیگیری خواهم کرد و به شدت معتقد به نظم هستم.

وی افزود: مهمترین تشکیلات من در این حوزه تشکیل شورای راهبردی هنر و فرهنگ است که در این شورا 50 درصد از هنرمندان و ورزشکاران و 50 درصد از دولت استفاده خواهم کرد تا از این طریق ارتباط دولت با هنرمندان و ورزشکاران را تنظیم کنم.

رضایی اظهار داشت: گاهی اوقات هنرمندان و فرهنگیان ما به ناچار از آقای کنار رئیس جمهور پول می‌گیرند و بعدا در روزنامه‌ها آن را درج می‌کنند که این اهانت به اصحاب فرهنگی و هنری است که این وضع را باید پایان داد.

وی گفت: سروسامان دادن به رابطه دولت با فرهنگ و ورزش از دیگر کارهای من در این حوزه خواهد بود چراکه باید به نظرها و کارهای سلیقه‌ای و گروهی پایان داد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما باید بهترین شرایط و زندگی را برای جوانان کشورمان فراهم کنیم بنده وقتی خبر افتادن معتادی در وسط خیابان را می‌شنوم انگار بمبی در سرم منفجر می‌شود.

رضایی در پایان به فرمایشات امام راحل در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند هنر، صیقل دادن روح انسان است و انسان با کمک هنر روح خود را صیقل داده و از آلودگی ها کنار می زند.


انتهاي پيام/

برچسب ها: فرشتگان ، رضایی ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار