مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران از اعلام فراخوان ششمین جشنواره علامه حلی در 10 موضوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا اظهار داشت: در راستای ترغیب طلاب به فعالیت در عرصه پژوهش ششمین جشنواره علامه حلی در 10 موضوع تفسیر علوم قرآنی، اصول فقه، ادبیات، کلام، علوم حدیث، فلسفه، منطق، اخلاق، تربیت، تاریخ اسلام و تشیع و عوم انسانی مرتبط با حوزه دین برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه "سبک زندگی اسلامی" یکی از منویات مقام معظم رهبری است؛ بیان داشت: آثاری که در زمینه "سبک زندگی اسلامی" ارائه شود از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهد شد.

مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار امسال نسبت به سال های گذشته پنج ماه کمتر است؛ ادامه داد: ششمین جشنواره علامه حلی در 2 بخش خواهران و برادرانی که حداکثر 31 سال سن دارند، آذر ماه جاری، همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

وی عنوان کرد: علاقه مندان فقط تا دهم مهر ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی در این زمینه ادامه داد: خواهران ابتدا به نشانی WWW.WHC.IR مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سامانه فراخوان های پژوهشی از طریق همین نشانی فایل آثار خود را ارسال کنند و برادران نیز می توانند به نشانی WWW.HELLI.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران افزود: امسال آن دسته از افرادی که در سال گذشته برگزیده شده اند نمی توانند در این جشنواره شرکت کنند./س


برچسب ها: قم ، فراخوان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.