فرماندارشهرستان چالوس خواستار حضور گسترده، پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران رضایی در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: ، وفاق و همدلی میان مسوولان، دست اندرکاران انتخابات و آحاد مردم جامع لازمه برگزاری انتخابات باشکوه است.

وی مشارکت گسترده مردم، قانون مداری، صیانت از آرای مردم و عدالت محوری را شعارهای اساسی انتخابات امسال بیان کرد و افزود: تلاش و هدف برگزارکنندگان و ناظران هیات نظارت در جهت تحقق شعارهای یاد شده است تا مردم در بهترین وضعیت و فضا به تکلیف الهی خود عمل کنند.

فرماندارشهرستان چالوس جمعیت واجدین شرایط رای دادن در چالوس را 80 هزار نفر اعلام وتصریح کرد: از این تعداد حدود هفت هزار نفر رای اولی هستند.

رضایی با اشاره به گردشگری بودن چالوس گفت: تمهیدات لازم برای تامین برگ تعرفه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در نظر گرفته شده است.

امام جمعه چالوس هم گفت: همه اقشار مختلف جامعه باید به وظیفه شرعی وادای دین به شهدا و انقلاب اسلامی در این انتخابات حضوری دشمن شکن داشته باشند.

حجت الاسلام راشدی افزود: همه دست اندرکاران و فعالان انتخابات با پایبندی به قانون و رعایت ارزش های انقلابی و اسلامی می توانند فضا و بستر لازم را برای حضور پرشور مردم آماده کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای جلوگیری از خلق حماسه سیاسی تصریح کرد: دشمن با تحریم و ایجاد مشکلات فراوان به دنبال دلسردی و حضور گمرنگ مردم در این انتخابات است.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: مردم با شور و شوق و حضور گسترده که نشات گرفته از هوشیاری، آگاهی و موقعیت شناسی آنهاست و با در نظر گرفتن شرایط افراد اصلح به خلق حماسه سیاسی و خنثی کردن توطئه دشمن اقدام می کنند./س

برچسب ها: حضور ، آگاهانه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.