فرماندار گیلانغرب معتقد است رییس جمهوری که با رای بالا انتخاب مي شود، در قبال تکلیفی که مردم بر عهده او گذاشته اند احساس دین و مسئولیت بیشتری خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اردشیر رستمی یکی از مولفه های اقتدار، عزت و سرافرازی کشور و نظام را در همه صحنه های اسلامی و انقلابی بحث حضور و مشارکت بالای مردمی عنوان کرد.

وی حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات را نیز موجب بی اثر شدن سناریوهای دشمنان مبنی بر ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای دانست و اظهار داشت: تاریخ این نظام نشان می دهد این بار نیز مردم با حضور حداکثری خود تلاش دشمنان را نااميد كرده و تو دهنی های همیشگی خود را به دشمن بار دیگر تکرار خواهند کرد.

فرماندار گیلانغرب معتقد است دشمنان با دیدن حضور حداکثری مردم در انتخابات قطعا در موضع گیری های خود نسبت به جمهوری اسلامی تجدید نظر کرده و اقتدار ایران در نگاهشان جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد.

رستمی با بیان اینکه در تمام جلسات و مراسمات مختلف شهرستان بحث خلق حماسه سیاسی صورت گرفته، اظهار داشت: حضور مردم در دوره های قبلی انتخابات نشان می دهد این مردم، بار دیگر در این دوره انتخابات وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد و بر گ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار خود اضافه خواهند کرد.

به گفته فرماندار گیلانغرب مردم این شهرستان در دوره قبلی انتخابات مشارکت 80 درصدی داشته اند که این بار نیز با تمهیدات در نظر گرفته شده، شرایط برای حضور هر چه باشکوهتر آنها در پای صندوق های رای در شهرستان فراهم شده است.

فرماندار گیلانغرب در پایان عوامل اجرایی در پای 105 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی این شهرستان را 750 نفر اعلام کرد./س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.