معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : ستاد استانی ویژه بازیهای کره جنوبی با حضور مسئولین گروه ها و واحد های حوزه ورزش تشکیل می شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز ، فرج الهی در نشست کارشناسان امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد : افزایش تعداد ورزشکاران و مربیان حاضر در بازیهای 2014 بازیهای آسیایی کره جنوبی نسبت به دوره گذشته گوانگ جو هدف اصلی ستاد خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی یک ساله ای برای خضور قهرمانان در رشته های مختلف از استان آغاز شده و امید دارم با حمایت از ورزشکاران و برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در اردو های انتخابی و رقابتهای درون اردویی تعداد ورشکاران استان در این رقابتها را افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از نشست گفت : جشنواره بازیهای بومی و محلی به همکاری منطقه آزاد تجاری ارس برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی به زودی برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزشی در خصوص مصوبات نشست تصریح کرد : مقرر شد کارشناسان ورزشی اداره کل جهت نظارت بر عملکرد هیاتهای ورزشی ، رقابتهای استانی – کشوری و بین المللی و باشگاههای ورزشی فعالیت بیشتری داشته باشند و بحث استعدادیابی ورزشی در هیاتهای ورزشی را کارشناسان رصد کرده و به اداره کل و واحد ورزش گزارش دهند./س

 

 

 

برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.