عضو هيات نظارت انتخابات شوراها در خوزستان با اشاره به حضور پرشور اقوام خوزستاني در انتخابات، گفت: برنده واقعي انتخابات ملت ايران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  بهمئي پس از انداختن راي خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار كرد: امروز ملت ايران و مردم شريف استان خوزستان به پيام مقام معظم رهبري لبيك گفتند و از ساعات اوليه صبح امروز در شعب اخذ راي حضور يافتند.

وي افزود: اين حضور پرشور قطعا استحكام هرچه بيشتر نظام جمهوري اسلامي را به دنبال خواهد داشت و برنده واقعي انتخابات نيز ملت ايران است.

بهمئي تصريح كرد: ازدحامي كه اكنون در شعب اخذ راي شاهد هستيم يك نعمت بزرگ براي نظام است و امروز قطعا ملت ايران حماسه‌اي سياسي مي‌آفرينند تا منويات مورد مورد نظر مقام معظم رهبري محقق شود. امروز نقطه اوج حماسه سياسي است و اميدواريم پس از انتخابات مسئولان كشور تلاش كنند تا حماسه اقتصادي نيز محقق شود.

عضو هيات نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان با اشاره به حضور همه اقوام خوزستاني در انتخابات، گفت: بيگانگان بسيار تلاش مي‌كنند تا ميان اقوام خوزستاني اختلاف و تنش ايجاد كنند تا از اين طريق مشاركت در انتخابات را كاهش دهند، ولي قوميت‌هاي خوزستاني هميشه برادري خود را حفظ كرده‌اند و امروز نيز شاهد حضور پرشور اقوام در انتخابات هستيم./س
برچسب ها: برنده ، انتخاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.