نتایج انتخابات شوراهای اسلامی پنج شهر زرندیه اعلام شد.

فرماندار زرندیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: در شهر مامونیه مركز شهرستان زرندیه 'كریم اخوان' با كسب سه هزار و ۳۳۵ رای، 'علی سعادتی' دو هزار و ۲۸۹ رای، سید 'منصور اطهاری' یك هزار و ۷۷۷ رای، 'مهدی شارق' یك هزار و ۷۳۹ رای و 'محمد رضا خلج معصومی' با یك هزار و ۷۲۴ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
هدایتی افزود: در شهر پرندك نیز 'الهه اسماعیلی' با یك هزار و ۳۰۶ رای، 'محرم معصومی' یك هزار و ۲۹۱ رای، 'جعفر قلی جعفر نژاد' ۹۴۳ رای، 'مجتبی جعفر نژاد' ۹۰۲ رای و 'صدیقه اشرفیان' و 'حامد سرمدیان' هر یك با ۸۴۷ رای بیشترین آرا را كسب كردند.
وی بیان کرد: 'نورالله میرگلوبیات' نیز با یك هزار و ۴۹۴ رای، سید 'اسماعیل طباطبایی' با یك هزار و ۱۵۹رای، سید 'رضا طباطبایی' با ۸۱۵ رای، 'فرزاد شعبانلو' با ۸۰۱ رای و 'علی اكبر نجاری' با كسب ۷۹۵ رای به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر زاویه انتخاب شدند.
به گفته وی، در شهر خشكرود نیز 'ابوالفضل دلیری' با یك هزار و ۷۷۴ رای، 'جعفر دلیری' با یك هزار و ۱۳۴ رای، 'علی رضا دلاوری' با یك هزار و ۱۰۲ رای، 'صفرعلی مفخم' با یك هزار و ۸۴ رای و 'احمد شجاعیان' با یك هزار و ۱۰ رای به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.
فرماندار زرندیه خاطرنشان کرد: در شهر رازقان نیز 'علی امیر حسینی' با ۲۳۶ رای، 'داوود قبادی' با ۱۴۸ رای، 'اكبر بهرامی' با ۱۱۱ رای، 'رضا قبادی' با ۷۰ رای و معصومه جوكار با ۶۹ رای بیشترین آرا این شهر را كسب كردند./س

برچسب ها: انتخابات ، نتایج ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.