طاهري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت آينده به کارگيري نظا‌م‌نامه پيوست فرهنگي را در دستورکار خود قرار دهد

سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس درباره اولويت دولت آينده در حوزه فرهنگي، گفت: دولت آينده به کارگيري نظا‌م‌نامه پيوست فرهنگي را در دستورکار خود قرار دهد.

"سيدعلي طاهري" نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص اولویت‌های دولت آینده در حوزه فرهنگي، اظهارداشت:  نخستين انتظار از دولت آينده اين است که سندهاي بالادستي مانند برنامه پنجم توسعه و افق چشم‌انداز 20 ساله را پيش‌روي اقدامات خود قرار دهد.

وي در ادامه افزود: همان‌گونه که در برنامه پنجساله پنجم توسعه آمده، شوراي عالي انقلاب فرهنگي موظف است بحث نظام‌نامه پيوست فرهنگي را سريعتر به دولت ابلاغ کند و دولت آينده نيز به ‌کارگيري نظام‌نامه پيوست فرهنگي را در دستورکار خود قرار دهد. 

سخنگوي کميسيون فرهنگي در ادامه اظهار داشت: نظام‌نامه پیوست فرهنگی دارای یک سری چارچوب و شاخص‌ها درخصوص طرح‌های مهم عمرانی و صنعتی کشور است که با همکاری معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور اجرایی مي‌شود.

طاهري در ادامه با اشاره به لزوم تحول در علوم انساني نيز گفت: بازنگري در سرفصل‌هاي علوم انساني از دولت نهم و دهم شروع شد که اميدواريم اين مهم در دولت آينده نيز به جد پيگيري شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرهنگ ، دولت ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار