فرماندار شهرستان مراغه گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مراغه، خداجو و روستاهای بخش مركزی و سراجو انتخاب شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صادقی اصل افزود: مرتضی باستانی با ۲۵ هزار و ۱۴۸رای ، علی عباسی(چهل پا) با ۱۴ هزار و ۴۱۴، فریبا ولی پور با ۱۲ هزار و ۹۲۵، سیدجواد عطار موسوی با ۱۲ هزار و ۳۸۲، فریبا عباسی (كیمیا) با ۱۲ هزار و ۳۱۹ و یحیی غلامی مردق با ۹ هزار و ۲۰۷ رای به چهارمین دور شورای اسلامی مراغه را یافتند.

وی افزود: قادر جویا با هشت هزار و ۹۰۶ رای، رقیه رستمی با هشت هزار و ۱۱۱، ارسلان محمدی آغاجری با هشت هزار و ۱۱۰، بهمن حسین نژاد با هشت هزار و ۳۱ و محمد اكرمی با هفت هزار و ۸۸۶ رای نیز جزو دیگر راه یافتگان به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی مراغه هستند.

وی ادامه داد: حسین شیری، هوشنگ نصیری، علی داداش پور، ناظم عزیزی و لیلا مصری نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی مراغه انتخاب شدند.

رییس ستاد انتخابات مراغه گفت: جمال الدین اسعدی با ۴۸۲ رای، بهروز پاشایی با ۴۵۶ رای، جواد اروجی خراجو با ۴۰۳ رای، سجاد جلالی با ۳۶۶ رای و حامد امامی خراجو با ۳۵۲ رای به شورای اسلامی شهر خراجو راه یافتند.

صادقی اصل اضافه كرد: رحیم اسكندر و جعفر عزت شعار نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

وی یادآوری كرد: ۲۲۴ نفر در روستاهای بخش مركزی و ۱۷۵ نفر در روستاهای بخش سراجو به عنوان شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان انتخاب شدند.

مردم مراغه همزمان با انتخاب رییس جمهوری دولت یازدهم، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها را از بین ۸۸ داوطلب در مراغه، ۱۲ نفر در خداجو، ۴۵۵ نامزد در روستاهای بخش مركزی و ۲۹۵ نفر در روستاهای بخش سراجو انتخاب كردند./س

برچسب ها: انتخاب ، اعضا ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.