رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک گفت.

در پیام تبریک سید سعید زمانیان دهکردی آمده است: حضور حماسه ساز ملت بزرگ و شریف ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت، در این برهه حساس، ثبات و امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت را نا امید ساخت.
در ادامه پیام تبریک آمده است: امید است، در دوره ریاست جمهوری حضرتعالی، مبانی مردم سالاری دینی، تحکیم یافته و گفتمان رهبر فرزانه انقلاب در این عرصه تحقق یابد و بتوانیم با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف کشور را به سرعت برطرف کرد.
در ادامه پیام تبریک زمانیان دهکردی، با اشاره به اینکه پیروز اصلی انتخابات، مردم ایران هستند، آمده است: مردم ایران به دعوت رهبر فرزانه انقلاب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را خلق کردند.
این پیام می افزاید: رئیس جمهور منتخب پس از تنفیذ حکم و تحلیف، رئیس جمهور همه ملت است و همراهی و همکاری با وی در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب وظیفه همگان است.
در این پیام ابراز امیدواری شده است، با کار و تلاش مجدانه و همکاری و همراهی قوای سه گانه کشور، گام های موثری در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برداشته شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.