سرپرست کارگاه های تجاری شهر فرودگاهی قم از احداث مجموعه های توریستی و گردشگری در این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وحید صالحی اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوع جذب توریست در جهان امروز یک صنعت برتر انتخاب شده، یکی از اهداف مجموعه تلاشگران در پروژه فرودگاه بین المللی قم علاوه بر نیازهای ضروری فرودگاه این است که مجموعه‌های توریستی و گردشگری را در کنار این مجموعه تدارک ببیند.
وی خاطرنشان کرد: از این نمونه می‌توان به فضاهای اقامتی، فضاهای تجاری، فضاهای اداری، هتل‌ها، رستوران‌های مجلل گوناگون اشاره کرد، ضمن اینکه فضاهای اقامتی شامل سوییت‌ها و هتل آپارتمان‌ها می‌شود و در یک بافت ارگانیک تعبیه شده و سعی کرده‌ایم علاوه بر این، حیات وحش آزاد در مجموعه‌ها تعبیه شود.
وی یاد آور شد: فضاهای اقامتی شهر فرودگاهی قم شامل 24 هزار متر مربع است و ساختمان تجاری آن نیز در دو طبقه شامل 28 هزار متر مربع شامل چهار رستوران است زیرا پروژه فرودگاه بین المللی قم شامل ساختارهای کلانشهری است و باید ظرفیت پاسخگوی اکثریت مخاطبان و مسافران را داشته باشد.
صالحی اضافه کرد: تعداد مغازه‌های بازارچه شهر فرودگاهی قم 200 باب مغازه و همچنین چهار رستوران و چهار ساختمان اداری سه طبقه که یک مجموعه تجاری 28 هزار و 800 متری را شامل می شود، ضمن اینکه سوییت‌ها در 12 هزار متر مربع، ویلاها در 7400 متر مربع و هتل‌ها در 26 هزار مترمربع احداث می شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.