جشنواره "معلمان و شاگردان قدیمی " ، جشنواره" شعر " و آیتم " چای شیرین " بخش های جدید و شاد مجله تصویری سلام تهران ویژه تابستان 92 است که از تیرماه روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، امیر حسین خرمشاهی تهیه کننده مجله تصویری " سلام تهران " با اشاره به آیتم های فوق در فصل تابستان گفت:  در جشنواره " معلمان و شاگردان قدیمی " سعی خواهیم داشت تا معلمان و شاگردان قدیمی همدیگر را از  طریق برنامه پیدا کنند، این آیتم در فصل تابستان هر روز از برنامه پخش می شود.  
تهیه کننده مجله تصویری " سلام تهران " ادامه داد: جشنواره " شعر " دومین آیتم برنامه است که موضوعات مختلفی بوسیله مجری برنامه مطرح و بینندگان که دارای ذوق هنری و طبع شاعری هستند ،  می توانند از طریق شماره پیامک 10000519 اشعار خود را برای ما ارسال کنند البته این جشنواره اکنون  نیز در برنامه فعال شده است.  
خرمشاهی با اشاره به آیتم " چای شیرین " نیز توضیح داد: در این  بخش با دعوت از هنرمندان ، ورزشکاران و چهره های محبوب کشور در نظر داریم تا خاطرات دوران کودکی ، طنز و شنیدنی میهمانان برنامه را مرور کنیم و فضایی شاد و جذاب را درصبح های تابستانی برای مخاطبان برنامه ایجاد کنیم ، همچنین مخاطبان برنامه هم می توانند از طریق صحفه مجله تصویری سلام تهران در  باشگاه مخاطبان خاطرات خود را بر ای ما ارسال کنند. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.