مسئولان فدراسیون والیبال برای داشتن میزبانی بدون نقص در مسابقات لیگ جهانی با کمیته داوران فدراسیون نیز هماهنگی های لازم را انجام دادند.

امیدوار حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود چهار تا پنج جلسه با منشی ها، خط نگهدارها و داوران داشتیم. در طول این جلسات یک دوره کلاس توجیهی منشی گری الکترونیک را هم به طور تئوری و عملی برگزار و افراد با تمرین های مستمر توانستند به شرایط و آمادگی مطلوب دست پیدا کنند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال تصریح کرد: آخرین جلسه هماهنگی کمیته داوران فدراسیون والیبال با داورانی که در مسابقات لیگ جهانی و دیدار تیمهای ایران و صربستان حضور دارند روز شنبه 25 خرداد ماه در خانه والیبال برگزار شد و داوران منتخب در پست های تخصصی خود دیدار دوستانه میان تیمهای ملی نوجوانان و جوانان را قضاوت کردند. این دیدار دوستانه به طور کلی در شرایط لیگ جهانی برگزار شد و داوران توانستند با توجه به تمرینات انجام شده عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: داوران منتخب حاضر در دیدار تیمهای ایران و صربستان از سری مسابقات لیگ جهانی جزو داوران دارای درجه ملی و بین المللی هستند.

حاتمی خاطر نشان کرد: به طور کلی در این دیدارها 12 الی 15 داور به عنوان خط نگهدار، منشی داور ذخیره، منشی الکترونیکی درگیر خواهند بود./مح
برچسب ها: لیگ ، والیبال ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار