"سپهر دانش" راديو سلامت با نگاهي جديد به مسائل پزشكي مباحث علمي _ آموزشي را بررسي مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ راديو سلامت براي ارتقاي سطح آگاهي و اطلاع‌رساني مخاطبان همواره مي‌كوشد ارائه‌كننده برنامه‌هاي متفاوتي در حوزه سلامت جسم و روان باشد. "سپهر دانش" برنامه‌اي شبانه از گروه سلامت جسم است كه هر شب از ساعت 22 تا 24 روي موج FM رديف 102 مگا هرتز از راديو سلامت پخش مي‌شود. اين روزها شيوه‌هاي نوين برنامه‌سازي و بهره‌گيري از امكانات جديد، راديو سلامت  را بر آن داشت تا با ساخت برنامه"سپهر دانش" علم پزشكي نوين را بهمخاطبان خود معرفي كند. از آنجايي كه برخي شنوندگان عام علاقمند به مسايل پزشكي برنامه "سپهر دانش" افرادي هستند كه به مباحث پزشكي علاقه دارند، مباحث علمي و پزشكي، به گونه‌اي مطرح مي شود كه براي آنها تا حد امكان قابل درك باشد.
 اين برنامه شامل بخش‌هاي گوناگوني نظير شرح حال و معاينه باليني، معرفي سايت‌هاي معتبر پزشكي و... است. 
شنوندگان با ارسال پيامك به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ مي دهند و گاهي نيز با ارسال دل نوشته هاي پيامكي خود با اين برنامه ارتباط برقرار مي كنند.
 تهيه كنندگان شهرام زين العابدين، حسين فنايي ، احمد برمر ، كارشناس مجري دكتر هومن خليقي و دكتر سيمابيژني، گزارشگران مصطفي داعي و الهه سلطاني با شنوندگان راديو سلامت همراه خواهند بود. 
خلاصه و چكيده برنامه "سپهر دانش"  پنچشنبه و جمعه  هر هفته به مدت يك ساعت و 30 دقيقه  پخش مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار