سرپرست تیم ملی فوتسال کشومان گفت: در این دوره از رقابت های داخل سالن آسیایی،‌ کره جنوبی برای نخستین بار دهکده ای را برای انجام رقابت ها فراهم کرده است.

مصطفی عمادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یک روز قبل از حضور تیم ملی در کره به این کشور آمدم و شرایط را برای استقرارشان مهیا کردم . روز گذشته نیز جلسه ای برای هماهنگی لباس ، نام و شماره پیراهن بازیکنان انجام شد امروز نیز با مسئولان مذاکراتی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات داشتیم. خوشبختانه تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات با کوچکترین مشکلی رو برو نبود.

سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: امسال برای نخستین بار کره جنوبی ، بازیهای داخل سالن آسیا را در دهکده آسیایی برگزار می کند. این کشور شرایطی را فراهم آورده تا تمام ورزشکاران در طول مدت انجام مسابقات در یک دهکده جمع شوند، در همین راستا بازیکنان در هتل ها استقرار داده نمی شوند.

عمادی همچنین خاطر نشان کرد: ورزشکاران در مدت برگزاری مسابقات در خوابگاههای دانشجویی مستقر می شوند و هر 3 بازیکن در یک اتاق جای میگیرند. این روند کمی بازیکنان را ناراحت کرده که برای تمامی کشورها نیز همین شرایط برقرار است به جز این مورد هیچ مشکل دیگری متوجه استقرار بازیکنان نیست.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه برنامه ها بدون هیچ مشکلی انجام می شود بازیکنان امروز صبح تمرینات سبکی را انجام دادند. ساعت 5 به وقت جهانی نیز تمرینات تخصصی خود را پیگیری می کنند تا روز آغاز رقابت ها با آمادگی هر چه بیشتر مقابل حریفان صف آرایی کنند.

سرپرست تیم ملی فوتسال در پایان گفت: بازیکنان از لحاظ جسمی و روانی در شرایط مطلوبی به سر می برند . فاصله ای که به واسطه سفر به کره در تمرینات ایجاد شد باعث رفع خستگی بازیکنان بود. همه امیدواریم تا نتایج خوبی در این مسابقات رقم بخورد./مح

 

برچسب ها: تیم ملی ، کشورها ، استقرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار