شهردار منطقه 5 از راه اندازي 4 مرکز مهارت آموزي در سطح منطقه خبر داد.

سعيد طلوعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به نياز بانوان به فضاهاي فرهنگي اجتماعي و غني سازي اوقات فراغت زنان و خانواده يکي از مباحث مورد توجه مديريت شهري است که در همين راستا راه اندازي 4 مرکز مهارت آموزي کوثر و مجتمع شهربانو در حال انجام است.
وي افزود: در حال حاضر 4 مرکز مهارت آموزي کوثر در منطقه راه اندازي شده است و با توجه به تقاضاي بانوان سرپرست خانوار در خصوص ايجاد فضاي اشتغال و آموزش و هم چنين فضاي موجود در مجموعه شهربانو ايجاد مراکز مهارت آموزي کوثر در اين مرکز در دستور کار قرار دارد.
وي در ادامه با اشاره به اهميت سلامت و شادابي دختران امروز و مادران فردا تصريح کرد: در همين راستا مجموعه شهربانو در 4200 متر مربع مساحت و در سه طبقه با کاربري هاي متعدد آموزشي فرهنگي، تفريحي، هنري و ورزشي ويژه خانم ها احداث و آماده بهره برداري است.
وي خاطر نشان کرد: دو رويکرد آموزش و اشتغال در توانمندسازي زنان سرپرست خانوار از جمله اهداف مورد توجه شهرداري منطقه است که برهمين اساس ايجاد و توسعه مراکز خوداشتغالي، مهارت آموزي محلي در اولويت برنامه هاي منطقه قرار دارد./ف
برچسب ها: مرکز ، مهارت ، کوثر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار