مدیرعامل شرکت ارتباطات همراه گویای اروند با اشاره به اینکه در زمان حاضر پنج درصد از تولیدات این شرکت به خارج از کشور صادر می شود از افزایش 20 درصدی صادرات این محصول در سال جاری از خرمشهر به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حمید سعیدی واحد برتر منتخب در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در حاشیه مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه آزاد اروند گفت: این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید گوشی همراه هوشمند و عادی و اجزای مخابراتی از سال 86 در منطقه آزاد اروند آغاز کرد و تاکنون یک هزار و 400 نفر از افراد بومی منطقه به طور مستقیم مشغول کار شده اند.

وی با اشاره به وجود هشت سالن تولیدی در این کارخانه افزود: اخیرا نیز با تولید تبلت فعالیت خود را گسترده کرد کرده ایم.

سعیدی افزود: در زمان حاضر بیش از 20 مدل از مدلهای گوشی این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تائید نمونه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بیش از 10 مدل نیز گواهی CE اروپا را جهت صادرات کالا اخذ کرده اند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات همراه گویای اروند اظهار کرد: واحد نمونه حمایت از حقوق مصرف کننده و واحد نمونه تولید الکترونیک کشوری از دیگر عنوانهای کسب شده توسط این شرکت به شمار می رود.

به گفته سعیدی این شرکت عنوان واحد نمونه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خود را به دلیل راه اندازی بیش از 300 واحد خدمات پس از فروش در سراسر کشور و فروش محصول با قیمت مناسب به دست آورده است ضمن آنکه بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و بالا بودن سطح علمی و دانش کارکنان این شرکت نیز سبب کسب عنوان واحد نمونه تولیدی در سطح کشور شده است.

وی با تاکید بر آنکه ما توانمندی خود را به اثبات رسانده ایم، تصریح کرد: هدف گذاری ما در شرکت ارتباطات همراه گویا اروند آن است که پس از رفع کامل نیاز کشور به تکنولوژی تلفن همراه بتوانیم میزان صادرات خود را افزایش دهیم که در این راستا برنامه ریزیها لازم صورت گرفته است.

سعیدی یادآور شد: در زمان حاضر پنج درصد از تولیدات این شرکت به خارج از کشور صادر می شود که تا پایان امسال این میزان به 20 درصد و تا دو سال دیگر به 50 درصد خواهد رسید./س
برچسب ها: افزایش ، صادرات ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.