عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم گفت: لايحه پيشگيري از وقوع جرم لايحه‌اي مترقي و منطبق با مسائل روز و مشکلات جامعه است كه درصورت اجراي صحيح آن، شاهد كاهش بسياري از جنايات خواهيم بود.

حجت‌الاسلام"سيد يونس موسوي سرچشمه" عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با لايحه پيشگيري از وقوع جرم اظهار داشت: اين لايحه، لايحه‌اي قانوني و مورد تاييد بوده و در صورت اجراي صحيح آن از بسياري از جنايات جلوگيري خواهد شد.
 
وي ادامه داد: وقوع جرم و جنايت تبعات اقتصادي، امنيتي و اجتماعي بسياري براي جامعه دارد، بنابراين اجراي دقيق اين قانون و فرهنگ‌سازي در ارتباط با مسائل اجتماعي راهكاري موثر به منظور جلوگيري از جرايم است.
 
حجت‌الاسلام موسوي سرچشمه تصريح کرد: اين لايحه مورد تاييد است و در صورتيکه مجري قانون و قوه قضاييه در اجراي آن به مواردي برخورد کنند كه نياز به تجديدنظر داشته باشد، با ارائه طرح در مجلس اصلاحات آن اعمال خواهد شد.
 
 عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم در پايان خاطرنشان کرد: لايحه پيشگيري از وقوع جرم روند تصويب و تاييد خود را طي كرده و به طور دقيق بررسي شده است، اين لايحه بسيار مترقي و منطبق با مسائل روز و مشکلات جامعه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیشگیری ، لایحه ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار