نسل چهارم نیسان میکرا اکنون آماده فروش خود می باشد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،نیسان میکرای 2013 با همان دوگزینه موتور قبلی تولید می شود. یکی از آنها موتور بنزینی 3 سیلندر 1.2 لیتری با قدرت 76 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر است.

این موتور فقط به یک گیربکس دستی 5 سرعته متصل است. نیسان یک گیربکس اتوماتیک CVT جدید نیز به میکرا اضافه کرده است. این CVT همان گیربکس اتوماتیک نیسان X-TRONIC است که در رنو اسکالا و نیسان سانی نیز به کار رفته است ، نسبت به گیربکس دستی 1 اسب بخار قدرت بیشتر تولید می کند.

هردوی این موتورها مجدد تنظیم شده اند تا مصرف سوخت را کاهش دهند. موتور بنزینی با گیربکس دستی می تواند 18.44 کیلومتر مسیر را با 1 لیتر بنزین طی کند و برای موتور دیزلی این میزان 23.08 کیلومتر است. در واقع نیسان توسط میکرا به وعده خود برای کاهش مصرف سوخت عمل کرده است.

جزئیات مصرف سوخت گیربکس اتوماتیک هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود بتواند با 1 لیتر بنزین 1 کیلومتر مسافت بیشتر از گیربکس دستی طی کند.

2 رنگ بدنه جدید برای میکرای 2013 در نظر گرفته شده است. نیسان، آبی فیروزه ای را آبی دریا و بژ را مریم گلی پلاتینه متالیک می نامد.

در طول چند سال اخیر، فروش هاچ بک ها با گیربکس اتوماتیک افزایش یافته است و نیسان پیش بینی می کند این روند ادامه داشته باشد.



میکرای جدید خیلی ایمن تر از قبل شده است. اکنون، مواردی مانند ترمز ABS و کیسه هوای دوگانه که قبلا در میکرای دیزلی وجود نداشت، برای این مدل در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: بازار ، ماشین ، نیسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار