تا كنون بيش از 150 طرح در قالب 50 بسته سرمايه گذاري در حوزه گردشگري براي ارايه درپانل تخصصي گردشگري و خدمات چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي از سوي بخش دولتي و خصوصي آماده شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،تراب محمدي با بيان اين مطلب اظهار داشت: طي چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي، بيش از 150 طرح در قالب 50 بسته و پروژه كلي براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي ارائه مي شود.

وي با اشاره به برگزاري چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي طي روزهاي 15 و 16 تير، پانل و بخش گردشگري و خدمات را از مهمترين بخش هاي اين همايش خواند كه سرمايه گذاران بسياري براي حضور در آن اظهار علاقمندي كرده اند.

محمدي تشريح كرد: تا كنون بيش از 300 تن از علاقمندان به سرمايه گذاري در صنعت گردشگري و سرمايه گذاران بخش گردشگري براي حضور در اين همايش ثبت نام كرده اند.

دبير پانل تخصصي گردشگري چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري استان، افزود: اين سرمايه گذاران روز شنبه پانزدهم تيرماه از ساعت 17 الي 20 در محل اجرايي پانل تخصصي گردشگري براي ارائه ديدگاه ها، طرح ها، اظهار علاقمندي و نيز انعقاد قرارداد براي سرمايه گذاري در بخش گردشگري حضور خواهند يافت.

محمدي همچنين از حضور مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و مديران دستگاه هاي مرتبط استاني در اين پانل تخصصي و حضور در جلسات به منظور پاسخگويي به سوالات سرمايه گذاران و علاقمندان به سرمايه گذاري گردشگري خبر داد.

وي با اشاره به اظهار آمادگي كشورهاي خارجي براي حضور در اين همايش خاطرنشان كرد: سرمايه گذاران و علاقمنداني از پنج كشور فرانسه، امريكا، تركيه، عراق و جمهوري آذربايجان به منظور بررسي فضاي كسب و كار و ايجاد زمينه هاي سرمايه گذاري گردشگري در استان اعلام آمادگي كرده اند.

محمدي تصريح كرد: ارزش اين سرمايه گذاري ها بيش از هزار و 500 ميليارد تومان برآورد شده است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.