ماه مبارک رمضان سفره گسترده رحمت و مغفرت الهی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، امام جمعه رشت در نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با گرامیداشت این ماه پرفضیلت افزود : خداوند به همه ماه ها ارج و قرب داده است اما رمضان ؛ برترین ماه است چرا که خیر و برکت و رحمت در تمامی شبانه روز و ساعت ها و لحظات این ماه جاری است .
آیت الله قربانی با بیان اینکه باید از وجود این ماه با عظمت برای نزدیکی بیشتر به خداوند بهره برد گفت : این ماه ماهی است که اعمال مومنان در آن قبول ، دعاها مستجاب و گناهان آمرزیده می شود .
وی همچنین بر بهره گیری هر چه بیشتر از آموزه های قرآن کریم در ماه نزول رحمت الهی تاکید کرد.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان گفت : کسانی که نمی توانند روزه بگیرند و یا به هر دلیل دیگر از روزه داری محروم هستند باید از روزه خواری در ملا عام خودداری کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه به روز عفاف و حجاب بر لزوم رعایت عفاف و حجاب به ویژه در ماه مبارک رمضان در جامعه تاکید کرد و گفت : زنان جامعه باید با حفظ عفاف و پوشش اسلامی که از برکات انقلاب اسلامی است حرمت دین اسلام و خون پاک شهیدان را حفظ کنند .
امام جمعه رشت همچنین به برادرکشی در کشورهای مصر ، سوریه ، عراق و لبنان اشاره کرد و گفت : باید مشکلات مسلمانان بدون دخالت بیگانگان و به دست خود مسلمانان حل شود چرا که هدف دشمنان از اعمال تروریستی تفرقه افکنی در میان مسلمان است ./س
برچسب ها: رمضان ، سفره ، گسترده ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.