عضو هيئت رئيسه کميسيون عمران گفت: افزایش قیمت خودرو در یک سال گذشته بیش از 100 درصد بوده است و این نشانگر بی‌تدبیری تیم دولت در این عرصه است، اما آیا در برابر این افزایش قیمت، درآمدهای مردم نیز به این میزان افزایش داشته است؟

"حامد قادرمرزی" نماینده مردم قروه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آشفتگی بازار خودرو و افزایش قیمت آن، گفت: یکه‌تازی شرکت‌های داخلی تولید خودرو علت اصلی افزایش قیمت آن است.
 
وی ادامه داد: مرز و گمرک به بهانه حمایت از تولیدات ملی به روی خودروهای خارجی بسته شده است و تولیدکنندگان داخلی بدون دغدغه وجود رقیب، هر بلایی سر مردم آوردند، بدون اینکه تغییری در کیفیت خودروها اعمال کنند.
 
سخنگوی کمیسیون عمران، اظهار داشت: صنایع خودروسازی موجود در کشور، دولتی هستند، لذا دولت می‌تواند در حمایت از مصرف کنندگان وارد عمل شود و قیمت‌ها را تعدیل کند.
 
قادرمرزی گفت: افزایش قیمت خودرو در یک سال گذشته بیش از 100 درصد بوده است و این نشانگر بی‌تدبیری تیم دولت در این عرصه است، پس آیا در برابر این افزایش قیمت درآمدهای مردم نیز به این میزان افزایش داشته است؟
 
نماینده مردم قروه در پايان تصریح کرد: متاسفانه صنایع خودروسازی مشکلات مدیریتی و هزینه‌های ناخواسته و غیرضروری خود را در قالب افزایش قیمت خودرو به مردم تحمیل کرده‌ است که این کار دور از عدالت و انصاف است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قادرمرزی ، عمران ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار