دکتر جمال قناعت، مهندس کردستانی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان با کسب بیشتری آراء، در صدر انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از کردپرس، بیش از 95 درصد اعضای هیئت عمومی در انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشور شرکت کردند که از 305 عضو هیئت عمومی 290 عضو در انتخابات شرکت داشته اند.
انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تایید هیئت نظارت ( هیئت رئیسه شانزدهمین اجلاس هیات عمومی ) رسیده و طبق ماده 109 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعداد اعضای در گروه عمران (عمران، ترافیک، نقشه برداری) برابر با 12 نفر، تعداد اعضا در گروه معماری و شهرسازی (معماری، شهرسازی) 7 نفر و تعداد اعضا در گروه تاسیسات (برق و مکانیک) 6 نفر می باشد.
در گروه عمران مهندس کردستانی دکتر جمال قناعت بیشترین آرای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی را از آن خود کرد و با کسب 192 رای در صدر قرار گفت و این موفقیت افتخاری برای کردستان و به ویژه جامعه مهندسی استان به شمار می رود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در ادوار گذشته شورای مرکزی سازمان کشور حضور فعال داشته است و کسب رای اول توسط مهندس قناعت در انتخابات دوره ششم این سازمان، نشان از اعتماد جامعه مهندسی کشور به توانمندی های مهندسین کردستانی است./س
برچسب ها: اول ، کردستانی ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.