طرح «اذان تا اذان» كه به پخش فيلم هاي سينمايي از اذان مغرب تا اذان صبح در ماه مبارك رمضان اجرا ميشد، امسال نيز آغاز شده است. برنامه سينمايي اين هفته هفت اقليم به تحليل موفق بودن اين طرح در سال جاري مي پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ طرح "اذان تا اذان" از پنج سال قبل در سينماهاي تهران اجرا شد. در اين طرح تعدادي از فيلم‌هاي سينمايي بعد از اذان مغرب در سينماهاي تهران به نمايش درآمده و تا اذان صبح ادامه دارد. در اين دوره نيز حبيب كاووش، سخنگوي شوراي صنفي نمايش از اكران فيلم هاي نوستالوژيك و نيم بهاشدن قيمت بليت سينماها در برخي از ساعت هاي نمايش خبر داده بود.
طي سال هاي گذشته اين طرح توانسته بود رونقي را به اقتصاد سينماهاي ايران بدهد و امسال نيز اين طرح براي ترغيب مردم به ديدن آثار سينمايي اجرا شده است. هرچند هنوز از آغاز ماه مبارك رمضان چند روزي بيشتر نگذشته است اما برخي از كارشناسان و سينما از شسكت اين طرح خبر داده اند. 
برنامه سينمايي اين هفته "هفت اقليم" كه 24 تير پخش مي شود، در گفتگو با برخي از سينماداران درباره ميران استقبال مردم از اجراي طرح اذان تا اذان مي گويند.
برنامه "هفت اقليم" كاري از گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ است كه همه روزه از ساعت 19:30 الي 21 از موج اف ام رديف 106 پخش مي شود. 
حسن آزادي اجرا، سحر عصرآزاد كارشناسي، مهدي آزادي سردبيري و اميرحسين محمودي تهيه‌كنندگي برنامه سينمايي هفت اقليم را كه روزهاي دوشنبه پخش مي‌شود، برعهده دارند./ص
برچسب ها: سینما ، اذان تااذان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار