دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم سرکل کبدی قم در مسابقات قهرمانی کشور به مقام درخور توجهی دست نیافت اما نفرات اعزامی ما تجربیات خوبی از این رقابت‌ها اندوختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدعلی رجایی اظهار کرد: کبدی قم در مسابقات سالنی و ساحلی قهرمانی کشور در سال‌های اخیر حضور موفقی داشته و همواره در بین تیم‌های اول تا چهارم این پیکارها قرار داشته است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که علاوه بر حضور در جمع تیم‌های برتر کشور در دو سال اخیر تیم‌های کبدی ساحلی و سالنی قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شده است و بازیکنان توانمندی به کبدی کشور معرفی کرده است.

دبیر هیئت کبدی استان قم بیان داشت: کسب این موفقیت‌ها در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ‌ کبدی سالنی و ساحلی کشور موجب شده است تا توقعات و انتظارها از کبدی قم در رقابت‌های مختلف این رشته بالا برود و وظیفه کبدی‌کاران قم سنگین شود.

وی یاد آور شد: در نخستین اعزام کبدی قم به پیکارهای سرکل کبدی قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت کبدی استان چهار محال و بختیاری به انجام رسید و تیم سرکل کبدی قم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کبدی قم راهی این رقابت‌ها شد.

رجایی بیان داشت:‌ این دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود در حالی که جدال شرکت کنندگان در این مسابقات، جنبه انتخابی تیم ملی سرکل کبدی کشورمان را نیز داشت و با قهرمانی تیم فولاد سهند آغاز تبریز پایان یافت.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در شهرستان بروجن برگزار شد و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد، اضافه کرد: در گروه نخست مرحله مقدماتی این پیکارها تیم‌های فولاد سهند آغاز تبریز، کرمانشاه، تهران، بروجن و لرستان حضور داشتند در حالی که در گروه دوم تیم‌های خراسان رضوی، گهرو چهار محال و بختیاری، قم و اردبیل با هم رقابت کردند./س

برچسب ها: قم ، سرکل ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.