رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان- باکو از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمدرضا بختیاری با اعلام این خبر افزود: به علت عدم حمایت مالی مناسب و مشکلات اقتصادی و به طبع آن ایجاد مشکلات در سیستم آموزشی این دانشگاه استعفاء خود را تحویل دانشگاه پیام نور دادم.


وی با بیان اینکه، هنوز استعفایش مورد قبول واقع نشده است، اظهار کرد: با شرایط کنونی نمی توان این دانشگاه را آنطور که شایسته آن است اداره کرد، به همین علت یا باید تغییراتی در اعمال سیاست ها ایجاد شود و یا هم باید درب این دانشگاه را تخته کرد.

دکتر بختیاری در رابطه با عملکرد خود در دانشگاه پیام نور آذربایجان –باکو، اظهار کرد: طی مدت زمان مدیریت بنده، تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از 2 برابر افزایش یافت و تعداد رشته های نیز به 35 مورد رسید.

وی تصریح کرد: قبل از مدیریت بنده، این دانشگاه بیشتر از یک دانشگاه به یک مدرسه شبیه بود ولی با تلاشی که در احداث سر درب جدید این دانشگاه و ساختمان صورت گرفت، این مکان آموزشی به ماهیت اصلی خود بازگشت؛ با همکاری که با سفارت ایران در جمهوری آذربایجان نیز داشتیم اقدامات مناسبی در جهت تبلیغات و شناساندن این دانشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه، مرکز امور بین الملل دانشگاه  پیام نور در راستای رسیدگی به مشکلات عملکرد قابل قبولی ندارد، گفت: امیدوارم مدیریت جدید وضعیت فعلی دانشگاه را حفظ و بهبود بخشد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.