مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: از سایت قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام علی مولایی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در ستاد مرکز و مدارس علمیه قابل توجه است گفت: از جمله فعالیت‌های قرآنی ستاد مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران می‌توان به اقدامات دفتر فناوری اطلاعات اشاره کرد.

وی از ارائه سایت ویژه قرآنی و تهیه سامانه قرآن به عنوان برخی اقدامات دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران یاد کرد و ادامه داد: سایت قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم رونمایی خواهد شد.

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران از معرفی وبلاگ‌های برتر قرآنی زیر پوشش سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در غرفه این مرکز در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: در این غرفه شاهد ارائه نرم‌افزار حضرت خدیجه(س) حاوی ماخذشناسی زندگی حضرت خدیجه(س) هستیم.

وی با بیان اینکه در غرفه حوزه‌های علمیه خواهران مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمام خواهرانی که وبلاگ شخصی دارند می‌توانند با ثبت وبلاگ خود در این مسابقه شرکت کنند، مشروط به آن که در طول برگزاری مسابقه، حداقل پنج پست قرآنی ثبت کرده باشند.

حجت‌الاسلام مولایی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی مرتبط با معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در این زمینه می‌توان به آثار قرآنی هسته‌های پژوهشی مدارس علمیه خواهران، تهیه کتابچه‌های قرآنی حاوی تحقیقات قرآنی، پایان‌نامه‌های سطح دو و سه طلاب در موضوع قرآن و عترت و مقالات با محوریت قرآن و سیره معصومین(ع) اشاره کرد./س

برچسب ها: قم ، رونمایی ، سایت ، قرآنی ، حوزه ، خواهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.