استاندار اردبیل گفت: این استان نیازمند توجه به بخش خصوصی و حل مشکلات سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان از بررسی شش پرونده در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان خبرداد.

وی گفت: این طرح ها در زمینه های احداث تولید بتن آماده به ظرفیت 80 هزار تن در سال ، احداث و تولید آهن و سنگ آهن از اراضی ملی لاهرود مشگین شهر ، احداث واحد تولید محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی و همچنین احداث ساختمان آموزشی می باشد.
نیکزاد با بیان این که حماسه اقتصادی بدون حضور سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر نیست افزود: مسوولان و دست اندرکاران باید با ایجاد حماسه اقتصادی ساز و کارهای لازم را برای تقویت ساخت و سازها و عمران و آبادانی بیشتر منطقه ارائه کنند.

وی اظهار کرد: توجه به بخش خصوصی و حل مشکلات پیش روی سرمایه گذاران موجب ایجاد اشتغال پایدار در استان و کاهش بیکاری در منطقه خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: لازم است برای رفع موانع و تنگناهای موجود سرمایه گذاری گام های موثرتری برداریم تا شاهد رونق و پویایی اقتصادی استان باشیم.

وی افزود: برای تحقق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه باید از نعمت های خدادادی و استعدادهای بالقوه منطقه به نحو شایسته استفاده بهتر کرده و شرایط را برای حضور پررنگ سرمایه گذاران فراهم کنیم.

نیکزاد با اشاره به این که از این پس درآمد حاصل از آب های گرم معدنی موجود در مناطق مختلف استان باید برای آبادانی و عمران منطقه هزینه شود گفت: همه باید با تلاشی مضاعف و خدمتی بیشتر برای تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان گام های اساسی در تحقق حماسه اقتصادی برداریم/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.