مدير عامل شرکت ايساکو از کسب رتبه اول اين شرکت در بحث خدمات پس از فروش و رضايت مندي مشتريان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نمکين امروز در نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: رتبه رضايت مشتريان شرکت ايساکو در انتهاي سال گذشته به 75.3 از 100 رسيد که اين رتبه بالاترين ميزان رضايت مشتريان در طول 12 دوره ارزيابي بوده است.

وي با اشاره به اينکه شاخص‌هاي متعددي در رضايت مشتريان تاثير داشته گفت: در بحث شاخص تامين و فروش قطعات طي سال گذشته حجم بازار قطعات يدکي اين شرکت از 51 درصد سال 90 به 57 درصد رسيده است و ميزان فروش نيز طي اين مدت 31 درصد افزايش
 داشته است.

نمکين تصريح  کرد: همچنين در بخش شاخص رضايت نمايندگي‌ها و شرکان تجاري امتياز اين شرکت به 74.4 درصد رسيده است.

مدير عامل شرکت ايساکو با اشاره به اينکه شرکت براي نخستين بار رتبه اول خدمات پس از فروش را بين 36 شرکت داخلي و وارداتي کسب کرده است، گفت: شرايط احراز رتبه اول داشتن ميانگين امتياز 80 در معيارهاي کيفيت، سرعت و هزينه خدمات و همچنين نتايح عملکرد است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ایساکو ، فروش ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار