امام جمعه فیروزکوه گفت: با اهتمام رئیس‏جمهور منتخب و همراهی مسئولان و آحاد مردم از اقشار و گروه‏های مختلف می ‏توان در راستای خلق حماسه اقتصادی گام‏ های اساسی برداشت.

حجت‏ الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی مقدمه‏ ای بر خلق حماسه اقتصادی است.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه رئیس‏ جمهور منتخب یازدهم تعلق به حوزه علمیه دارد، امیدوار شد: از بین‏ بردن فاصله دولت و روحانیت و ارتقای فقهی کابینه در این شرایط در دستور کار قرار گیرد.

استیری افزود: پیام حماسه سیاسی این بود که باید جوهره انقلاب را زنده و پرنشاط نگه داشت و اجازه نداد آرمان ‏ها کمرنگ شود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: آرمان‏ های نظام فقط در شعارها و ادعاها نیست و در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب به همت مسئولان صدیق و مدیریت پویا و حکیمانه مقام معظم رهبری، آرمان ‏های متعددی از انقلاب تحقق یافته است.

وی ادامه داد: مردم از رئیس‏ جمهور منتخب انتظار دارند تا طعم شیرین عدالت را به همگان بچشاند؛ امنیت فردی و اجتماعی را ارتقا دهد؛ وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد و در سطح بین ‏المللی حامی مظلومان و محرومان باشد.

استیری تصریح کرد: در اصل سوم قانون اساسی به همه این موارد به روشنی اشاره شده و تعهدات سنگینی بر عهده یکایک مسئولان قرار داده شده است.

امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: انتخاب کابینه ‏ای کارآمد براساس تجربه، تخصص و تعهد، پایبندی به شعارها و وعده‏ های انتخاباتی، پایبندی به آرمان‏ ها و ارزش ‏های نظام و انقلاب، استفاده از تمامی ظرفیت ‏های فکری و مدیریتی جامعه و پایبندی به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در برابر کشور های دوست و دشمن از رئیس ‏جمهور منتخب نظام مقدس اسلامی انتظار می‏ رود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.