مدیرعامل پرسپولیس گفت : بودجه کافی برای نگه داشتن خلعتبری نداشتیم.

 رویانیان مدیرعامل پرسپولیسبه خبرنگار باشگاه خبرنگارانگفت :خلعتبری با عجمان قرار داد داشت .ما و خلعتبری به توافق رسیده بودیم که وی برای پرسپولیس بازی کند ، اما برای اینکه مبلغ رضایت نامه اش را به باشگاه اماراتی بدهیم ، بودجه کافی نداشتیم . این بازیکن علاقمند به حضور در لیگ ایران بود  . 
وی افزود : عجمانی‌ها خیلی سخت‌گیری می‌کنند. او با عجمان قرارداد داشته و موضوعش با بازیکنانی که گفتند ما می‌خواهیم به امارات برویم فرق دارد. آنها می‌خواستند بروند اما معلوم نبود که بروند ولی خلعتبری قبلا قرارداد بسته بود. انشاءاله برای دوره های بعد بازهم برای جذب بازیکنانی مثل وی که افتخار فوتبال ایران هستند اقدام می کنیم.
 
وی ادامه داد : نمی خواهم موضوع دهنوی بیشتر از این ادامه پیدا کند. ما تازه فصل جدید را شروع کردیم . همه چیز مثل روز روشن است. هم اکنون دهنوی با ماست و برای پرسپولیس به میدان می رود. در جلسه ای با  سپاهان ، مشکلات به نظر ما حل شده آمد. فکر نمی کنم سپاهانی ها هم به دنبال حاشیه سازی باشند . خوب است در فضایی آرام بازی ها را دنبال کنیم.
وی گفت : از دهنوی خواستم به طور کامل اتفاقات ابتدای فصل و حرفهاي رحیمی را فراموش کند ، چرا که این موضوع باعث می شود تمرکز  دیگر بازیکنان  هم  بر هم بخورد و دود این اتفاقات مستقیماً به چشم پرسپولیس خواهدرفت.
وی اظهار داشت : ما نیز بازیکنانی داشتیم ،  در عین حالیکه با ما قرار داد داشتند با باشگاه دیگری بر سر میز مذاکره رفتند ولی سعی نکردیم با شلوغ کردن و برهم زدن آرامش دیگران،  باشگاه را به حاشیه ببریم.
رویانیان با اشاره به تقدیر از بازیکنان پرسپولیس پس ازبرد مقابل تراکتور گفت : ما برای هر برد ، پاداشی در نظر می گیریم که در وقت مناسب  به دست بازیکنان می رسد.
رویانیان خاطرنشان کرد: در جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره‌ای که در درفشی‌فر برگزار شد، دو نکته بسیار مهم مورد بحث قرار گرفت.متاسفانه بررسی برخوردهای مسئوولان سپاهان موضوع اصلی ما بود که اغلب برنامه ریزی ما را تحت الشعاع قرار داده است. پیشنهاد می کنم عدالت و انصاف رعایت شود . با این حال ما تابع رای کمیته انضباطی بودیم و هستیم .
  
وی افزود : هم اکنون ادامه بازی ها و به دست آوردن امتیاز برای ما مهم است . پس بهتر است  همه با این موضوع کنار بیایند که باشگاه تا جایی که لازم باشد با حفظ آرامش به جلو حرکت می کند. زیرا خواسته هواداران نیز از ما همین است. هدف همه پرسپولیسی ها  صعود در جدول است . مردم دوست دارند پرسپولیس فقط ببرد و از زمین دست پر خارج شود که خوشبختانه همه چیز خوب است و در نشست هم همه چیز عالی بود. این اولین حضور هیئت مدیره در ورزشگاه درفشی‌فر و تمرین پرسپولیس بود.  

 

 

برچسب ها: رویانیان ، عجمان ، خلعتبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار