مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت: 100 درصد رانندگان تاکسی در اردبیل از خدمات بیمه بازنشستگی و درمانی تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ایمان زمانی صبح امروز در جلسه کمیته ساماندهی تاکسی‌ها و ارائه خدمات به این قشر در اردبیل اظهار داشت: با بهره‌مندی رانندگان از این خدمات به همراه خانواده‌هایشان دغدغه و نگرانی آنها در خصوص استفاده از تسهیلات تامین اجتماعی در دوران بازنشستگی برطرف شده و این قشر در حال حاضر نیز می‌تواند از خدمات متنوع درمانی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: ‌با هماهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان با معرفی رانندگان این افراد مشمول بیمه و خدمات متنوع این مجموعه بیمه‌گر شدند چرا که در سال‌های اخیر بسیاری از رانندگان توان و قدرت پوشش بیمه‌ای و عضویت در این خانواده بزرگ را نداشتند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل یادآور شد: ‌در کنار بیمه رانندگان و خانواده‌های آنها در خصوص بیمه خودرو شامل بیمه بدنه و شخص ثالث عقد قراردادی را با بیمه کارآفرین داشتیم تا صاحبان تاکسی ضمن برخورداری از این تسهیلات و عقد قرارداد با بیمه کارآفرین بتوانند به راحتی نسبت به بیمه کردن خودروی خود در هر دو بخش اقدام کنند.

زمانی یکی دیگر از خدمات ارائه شده رفاهی را پرداخت تسهیلات 3 میلیون تومانی به رانندگان در قالب صندوق حمایتی اعلام کرد و گفت: ‌ما ماهانه به حدود 30 نفر از رانندگان مبلغ 3 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و بدون سود پرداخت می‌کنیم تا به رفع نیازمندی و مشکلات و دغدغه‌های خود اقدام کنند.

این مسئول این گونه خدمات را در راستای حمایت و دستگیری از رانندگان پرتلاش ناوگان درون شهری ضروری و مهم توصیف‌ کرد و بیان داشت: ‌علاوه بر این تعاونی رانندگان تاکسی نیز با خرید و در اختیار گذاشتن برخی از قطعات و لوازم خودرو درصدد حمایت از رانندگان هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل افزود: این تعاونی‌ها لوازم یدکی نظیر لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان را با کمترین قیمت و نازل‌ترین بها خریداری کرده و بدون اینکه سود خاصی را ببرند در اختیار رانندگان و تلاشگران ناوگان درون شهری قرار می‌دهند.

زمانی از تقویت و تشدید نظارت‌ها خبر داد و تصریح کرد:‌ در کنار این حمایت‌ها ما با رانندگان متخلفی که در زمینه‌های مختلف زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم گله‌مندی‌های مردم افزون‌تر شود.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد بسیاری از رانندگان مقید به قوانین و مقررات به ویژه دریافت کرایه بر اساس نرخ تعیین شده، ادامه داد: ‌بیشترین اعتراض‌ها و گلایه‌های مردم نیز از این بابت بوده که سعی کردیم با تقویت نظارت‌ها دغدغه در این زمینه را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل همچنین از تدارک دو جایگاه ویژه تأمین سوخت سی‌ان‌جی برای تاکسی‌ها خبر داد و گفت: ‌این دو جایگاه متعلق به تاکسی‌ها نیست و حتی رانندگان در خیابان شاهد و صیاد شیرازی می‌توانند از ین جایگاه‌ها که در اختیار رانندگان تاکسی است، استفاده کنند.

زمانی در پایان سخنان خود از امکان توسعه و افزایش این جایگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به رانندگان تاکسی  خبر داد و ابراز داشت: این دو جایگاه با هدف کاهش ترافیک سوختگیری و ارائه سوخت کیفی به رانندگان پیش‌بینی شده تا این رانندگان از این فضاها استفاده کنند./ج1

برچسب ها: بیمه ، جایگاه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.