مجموعه "مادرانه" با توجه به اينكه 20 قسمت از كار حذف شده قطعا حذفيات آن به داستان اين اثر لطمه مي‌زند.

"حميدرضا هدايتي" بازيگر نقش "جليل زمان" در سريال "مادرانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در اين اثر بيان كرد: قبلا با "سعيد نعمت‌الله" تجربه همكاري داشتم و با توجه به همكاريمان در سال‌هاي گذشته و علاقمندي به شخصيت "جليل زمان" اين نقش را پذيرفتم.
وي ادامه داد: در سر ضبط صحنه‌ها "نعمت‌الله" حضور داشت و براي خوب اجرا شدن نقش به بازيگران كمك مي‌كرد.

"هدايتي" در خصوص همكاري خود با كارگردان "مادرانه" افزود: اولين تجربه همكاريم با "جواد افشار" كارگردان اين مجموعه بود از اينكه در سريال "مادرانه" ايفاي نقش كردم بسيار خوشحال و خرسندم و اين همكاري تجربه خوبي در كارنامه هنري‌ام خواهد بود.

بازيگر نقش "جليل زمان" اظهار داشت: به دليل تصميم مسئولان در جهت پخش مجموعه "مادرانه" در ماه رمضان اين سريال 50 قسمتي به 30 قسمت تغيير كرد.

وي در ادامه گفت: با توجه به اينكه حدود 20 قسمت از كار كم شده قطعا داستان "مادرانه" با حذفياتي روبرو شده و اين موضوع به كار لطمه مي‌زند. البته "جواد افشار" كارگردان اين اثر به خوبي توانست از عهده كار برآيد.

"هدايتي" تصريح كرد: تجربه كار در ماه رمضان حس و حال خاصي دارد البته سال‌هاي قبل تجربه ايفاي نقش در سريالي را داشتم خوشحالم از اينكه دوباره در ماه رمضان كار مي‌كنم.

وي در خصوص فيلمنامه "مادرانه" افزود: فيلمنامه از شخصت پردازي خيلي خوبي برخوردار بود و داستان مربوط به خانواده‌هاي امروزي است و به روابط درست بين افراد برمي‌گردد.

"هدايتي" ادامه داد: در زندگي افراد پول حلال درآوردن مهم است و اينكه بايد رابطه‌ات با همسر و فرزندت درست و حساب شده باشد و اگر در اين مورد اتشتباه كني به خودت ضربه مي‌خورد.

وي در ادامه گفت: "جليل زمان" به عنوان الگو است او با روابط درست و منطقي و درآوردن پول حلال توانسته زندگي خوبي را براي خود و خانواده‌اش فراهم كند اما اردلانم به خاطر اشتباهاتي كه در زندگي داشته و در نياوردن پول حلال تاوان بزرگي داده و تاوان اشتباه او را بچه‌هايش مي‌دهند.

"هدايتي" در خصوص بازخورد مردم خاطرنشان كرد: مخاطبان استقبال خوبي از مجموعه داشتند و اين باعث خوشحالي است كه كار ديده شده و طرفداران خود را پيدا كرده "مادرانه" موفق‌ترين مجموعه در ماه رمضان سال‌هاي اخير خواهد بود./ص
برچسب ها: مادرانه ، داستان ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.