آشپز ژاپني با هنرنمايي و پخت پيتزاهاي پرنده به جلب مشتري مي پردازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني ان اچ کي، فروشندگان و مغازه داران با شيوه هاي مختلف سعي مي کنند مشتريان را به سمت خود جلب کنند.
در ژاپن نيز يک آشپز جوان از شيوه جالبي براي اين منظور استفاده کرده است. او با هنرنمايي به پخت پيتزاهايي مي پردازد که به پيتزاهاي پرنده معروفند.
"تاکومي تاچيکاوا"  خمير پيتزا را با حرکات نمايشي مختلف به حرکت در مي آورد و مانند يک تردست ماهر با آن بازي مي کند. او هنر نمايشي خود را با هنر آشپزي ترکيب کرده است تا بتواند مشتريان را به سمت خودش بکشاند.
او از آکروبات کاران پيتزا به دست است که کانون اصلي فعاليت آنها در ايتاليا است.
ايتاليا مهد زايش پيتزا است.  او مي گويد براي حرکات خود در خانه بسيار تمرين مي کند و از حرکت وسايل مختلف ازجمله موتور ماشين لباسشويي و امثال آن الگو مي گيرد و حرکتهاي سريع و متنوع دستانش با خمير پيتزا را طراحي و اجرا مي کند. اين آشپز معروف ژاپني در ماه آوريل امسال به ايتاليا نيز سفر کرد تا در مسابقات قهرماني حرکتهاي نمايشي با خمير پيتزا شرکت کند.
او در اين مسابقات رتبه دوم را به دست آورد. وي براي مسابقات سال آينده تمرين مي کندو اميدوار است با ترکيب حرکات جديد بتواند برنده جايزه نفر اول اين مسابقات باشد. او حالا به مربي شماري از جوانان ژاپني تبديل شده است که در فروشگاهها کار مي کنند تا آنها نيز بتوانند با حرکات نمايشي مشابه به جلب مشتري بپردازند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار