"رئيس دانشکده معماري علم وصنعت" بايد در مراکز آموزشي به حفظ ارزش‌ها، فارغ از اقدامات تبليغاتي اهميت داده شود و استفاده از نيروي متخصص در تمامي ارکان کشور در دستور کار قرار گيرد.

عبدالحميد نقره‌کار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اتخاذ رويکرد علمي و تخصصي در تمام مسائل کشور ضروري است، اظهار داشت: عدم توجه به تخصص و مهارت افراد ضايعات زيادي را گريبان‌گير کشور کرده است.
 
وي افزود: در بسياري از ارگان‌هاي دولتي بجاي توجه به تحقيقات و پروژه‌هاي دانشگاهي و استفاده از نيروي متخصص، تنها به مسائل مالي و اقتصادي توجه مي‌شود که اين امر آسيب‌هاي جدي را به کشور وارد کرده است.
 
نقره‌کار با بيان اينکه رشد علمي کشور  به دليل  عدم توجه به موازين علمي و اسلامي در حوزه‌هاي گوناگون دچار لطمه‌هاي جبران ناپذيري شده، تصريح کرد: لازم است در بدنه مراکز علمي يک تحول اساسي بر محور و مبناي تخصص روي دهد.
 
رئيس دانشکده معماري دانشکده علم‌وصنعت خاطر‌نشان کرد: بايد در مراکز آموزشي به حفظ ارزش‌ها، فارغ از اقدامات تبليغاتي اهميت داده شود و استفاده از نيروي متخصص در تمامي ارکان کشور در دستور کار قرار گيرد تا با اشراف کاملي که نسبت به موضوع‌هاي گوناگون دارند، مسائل را به خوبي مديريت کرده و کشور را به سوي پيشرفت هدايت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نقره کار ، تخصص ، مهارت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار