فرمانده پليس راه كهگيلويه وبويراحمد از آغاز مرحله دوم طرح ترافيكي همزمان با موج دوم سفرهاي تابستاني در محورهاي اصلي و جاده هاي برون شهري اين استان خبر داد و گفت: اين طرح تا 31 شهريور امسال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ منوچهر سياهپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بيش از 200 نيروي انساني در قالب 60دستگاه خودرو پليس به صورت آشكار و غيرمحسوس در محورهاي پرتردد حضور فعال خواهند داشت.
وي ارتقاي سطح انضباط ترافيكي و ايجاد آرامش و رضايتمندي مردم با تسهيل در عبور و مرور و اجراي دقيق قوانين راهنمايي و رانندگي را از مهمترين اهداف اجراي اين طرح اعلام كرد.
سرهنگ سياهپور اظهار كرد: اولويت نخست پليس در اين زمينه مديريت سرعت، سبقت و كنترل رانندگان متخلف از طريق گشت هاي سيارآشكار و نامحسوس در همه محورهاي مواصلاتي است.
فرمانده پليس راه كهگيلويه وبويراحمد گفت: اين طرح با همكاري و هماهنگي ساير دستگاه هاي خدمات رسان و امدادي همچون هلال احمر، راه و شهرسازي، اورژانس جاده اي ، آتش نشاني ، راهداري و حمل و نقل به منظور بهبود و ساماندهي وضعيت ترافيكي در محورهاي اصلي استان انجام خواهد شد.
سرهنگ سياهپور تصريح كرد: پليس با حضور چشمگير، فعال و موثر خود در تمامي محورهاي برون شهري در جهت روان سازي و انضباط ترافيكي و اجراي دقيق مقررات راهنمايي و رانندگي سفري ايمن را براي مردم فراهم خواهد كرد.
وي موتورسيكلت سواران را بخش مهمي از چرخه ترافيكي به ويژه در تابستان دانست و بر لزوم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و استفاده از كلاه ايمني براي راكبان موتورسيكلت ها تاكيد كرد.
وي سرعت و سبقت غيرمجاز، انحراف و تجاوز به چب و استفاده نكردن از كمربند ايمني را از مهمترين عوامل نظارتي و مورد تاكيد پليس در اين طرح دانست و اظهار كرد: پليس ضمن اعمال جريمه هاي سنگين براي متخلفان خودروي آنها را نيز حداقل به مدت 72 ساعت توقيف خواهد كرد./ب
برچسب ها: ترافیک ، جاده ، عبور ، مرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.