رییس اداره راه و شهرسازی زرندیه گفت: میلیارد ریال برای ساخت باند دوم محور بوئین زهرا- زرندیه اختصاص یافت.

حاجتي  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: عمليات اجرايي اين پروژه از حد فاصل كارخانه سيمان سفيد تا پل رنگرز واقع در جاده قديم تهران - ساوه به طول ۴۳ كيلومتر در محدوده استان مركزي در حال انجام است.
وي با اشاره به اينكه اين پروژه سال گذشته با پيش بيني ۲۶۰ ميليارد ريال اعتبار توسط پيمانكار آغاز شد، اظهار كرد: در صورت تامين معدن مورد نياز پيمانكار، حدود ۱۵ كيلومتر از اين پروژه تا پايان مهرماه زير پوشش آسفالت قرار خواهد گرفت.
حاجتي گفت: عرض اين محور هم اكنون ۱۱ متر است كه پس از اجراي كامل اين پروژه از راه اصلي به بزرگراه ارتقا پيدا مي كند و با اجراي كامل آن شاهد كاهش تلفات و تصافات جاده اي خواهيم بود.
وي ادامه داد: بار ترافيك زياد اين محور و عرض كم آن در گذشته بروز حوادثي را در پي داشت كه با ايجاد آن مي توان مسير را با امنيت بيشتر و در زمان كمتري پيمود.
به گفته وي، چهار خطه شدن جاده هاي برون شهري، تاثير مهمي بر كاهش تصادفات، ترافيك جاده اي و حفظ جان رانندگان و سرنشينان دارد.
وي بيان كرد: محورهاي زرنديه به لحاظ شرايط ويژه مانند نزديكي به تهران از لحاظ بار ترافيكي داراي اهميت خاصي است كه اصلاح نقاط حادثه خيز آن نقش موثري در كاهش تصادفات، ايمني مسافران و جاده دارد.
وي افزود: زرنديه داراي ۶۰ كيلومتر آزاد راه، ۱۱۹ كيلومتر راه اصلي شرياني و ۹۴ كيلومتر راه اصلي غير شرياني است كه زير پوشش پنج راهدارخانه در محورهاي رنگرز، زاويه، پرندك، دوزج و رازقان است./ع
برچسب ها: زرندیه ، عملیات ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.