نماینده سابق شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزاری پیشنهادی دکتر روحانی از اصول، برنامه جامع و کاملی پیروی می کنند.


به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،حیدری گفت: ترکیب کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس را با توجه به شرایط اقتصادی  و موقعیت بین المللی کنونی ایران، مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ترکیب وزرای پیشنهادی رییس جمهور بهترین روند را طی کرده است، گفت: امید است به بهترین نحو دولت تدبیر و امید در کشور محقق شود.

وی به تجربه کافی و جایگاه بین المللی زنگنه اشاره کرد و افزود: زنگنه برای کاهش تحریم های اقتصادی، وزیر مناسبی است.حیدری همچنین ظریف را بهترین گزینه وزارت امور خارجه دانست و گفت: زنگنه می تواند در فضای بین الملل تعامل اقتصادی ایجاد کند و اقتصاد کشور و وفاق ملی را در کشور توسعه دهد.

نماینده سابق شهرستان سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاندیداهای پیشنهادی رییس جمهور صاحب تجربه هستند، گفت: امید است آنها بتوانند خود را با فضای کنونی جامعه وفق دهند و تغییر و تحولات جدی در کشور ایجاد کنند.وی ابراز امیدورای کرد: کابینه دکتر رروحانی بتوانند وفاق ملی را در کشور و در سطح بین المللی توسعه دهد./ب

برچسب ها: امید ، اقتصاد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.