مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خلیج فارس آبادان گفت: مهرماه امسال و همزمان با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و روز تربیت بدنی و ورزش، دو قلوه های آبادانی در قالب المپیاد ورزشی تفریحی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اهواز؛ علمدار کاظمی افزود: این المپیاد برای نخستین‌بار توسط این باشگاه و با همکاری شهرداری و مشارکت هیات ورزش‌های همگانی آبادان برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط سنی افراد واجد شرایط شرکت در این المپیاد ورزشی اظهار کرد: متولدان اول فروردین 1375 تا اول فروردین 1392 می‌توانند ضمن ثبت‌نام در این المپیاد شرکت کنند.

کاظمی تصریح کرد: والدین و یا خود دوقلوها می‌توانند با رعایت موارد ذکر شده در فرم ثبت نام، از تاریخ 26 مرداد تا 26 شهریورماه با مراجعه به سایت هیات ورزش‌های همگانی آبادان به نشانی www.hamegani.info و یا دریافت فرم مربوطه از روابط عمومی شهرداری آبادان، اقدام به  ثبت نام کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خلیج فارس آبادان یادآور شد: دوقلوها اعم از خواهر، برادر و یا خواهر و برادر می‌بایست همزمان با هم و در یک فرم ثبت نام کنند.

به گفته کاظمی، زمان و محل برگزاری المپیاد پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق تماس تلفنی و پیامهای عمومی به اطلاع همگان می رسد.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خلیج فارس با همکاری شهرداری آبادان و هیات ورزش‌های همگانی، بهمن ماه سال گذشته نیز "نخستین رقابت چهار دست و پای سرعت نوزادان آبادانی" را برگزار کرد./ع


برچسب ها: المپیاد ، تفریحی ، دوقلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.