معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: طرح فروش سوخت به مرزنشینان تمام شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان از اول شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سردار مهدی ابویی اظهار داشت: بر اساس تصویب هئیت دولت و تاکید رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، تمام شهرهای تا شعاع 20 کیلومتر در سیستان و بلوچستان، طرح فروش سوخت به مرزنشینان را اجرا می‌کنند.

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور بیان کرد: شهرستان‌های کنارک، چابهار، سرباز، سراوان، هیرمند و زهک میرجاوه از جمله این شهرستان‌ها هستند که از اول شهریور ماه امسال طرح فروش سوخت به مرزنشینان را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: از آغاز مرحله نخست اجرای طرح فروش سوخت به مرزنشینان هیرمند و سراوان تاکنون، 6 میلیون لیتر سوخت بین مرزنشینان توزیع شده است.

سردار ابویی خاطرنشان کرد: درآمد حاصله از فروش سوخت توسط کمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در اسرع وقت به حساب مرزنشینان واریز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در سه بازارچه مرزی میلک، میرجاوه و ریمدان زیرساخت‌ها برای اجرای طرح فروش سوخت به مرزنشینان فراهم است.

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور هدف از اجرای این طرح را کمک به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: فروش سوخت به صورت قانونی از قاچاق آن توسط سودجویان جلوگیری می‌کند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.