عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مجلس و کميسيون برنامه و بودجه براي بررسي طرح احياي سازمان مديريت، منتظر نظر دولت بوده و احتمالا تغييرات لازم با نظر دولت اِعمال خواهد شد اما تاکنون از سوي دولت چيزي در اين زمينه ارائه نشده است.

"عزت‌‌الله يوسفيان‌ملا" نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور در دولت يازدهم گفت: طرح بررسي اين سازمان در دولت دهم در دستور مجلس شوراي اسلامي نبود چراکه احمدي‌نژاد ضرورت وجود اين سازمان را احساس نمي‌کرد.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به شعار احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ريزي از سوي رئيس‌جمهور  افزود: خود دولت مي‌تواند طبق مصوبه شوراي عالي اداري بخش عمده‌اي از اين سازمان را احيا کند، اما اگر لازم دانست مي‌تواند آن را براي بررسي به دست مجلس بسپارد.

وي تصريح کرد: مجلس و کميسيون برنامه و بودجه براي بررسي طرح احياي سازمان مديريت منتظر نظر دولت بوده و احتمالا تغييرات لازم با نظر دولت اِعمال خواهد شد اما تاکنون از سوي دولت چيزي در اين زمينه ارائه نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احیا ، سازمان ، برنامه ، بودجه ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار