سرپرست روابط عمومی شهرداری اصفهان از افتتاح رسمی طرح احیای میدان امام علی (ع) با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي در پایان هفته جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، هادی نباتی نژاد با اعلام این خبر گفت: افتتاح رسمی میدان امام علی (ع) با حضور مقامات بلند پایه کشور در اواخر هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان این که در این مراسم مقامات ارشد کشوری و شهرداران کلان شهرها حضور می یابند اذعان داشت:همزمان با برگزاري سومين نشست مشترك شهرداري‌هاي كلانشهرها و هيئت رييسه فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي در اصفهان مراسم افتتاحیه رسمی میدان امام علی (ع) نیز برگزار می‌شود و این مقامات در این مراسم حضور می‌یابند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مراسم افتتاح میدان امام علی (ع) با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود ادامه داد: شبکه‌های معتبر خبری بین المللی و شبکه‌های داخلی نیز این مراسم را پوشش خواهند داد.

وی از پوشش خبری و تصویری مراسم افتتاح رسمی میدان امام علی (ع) باحضور بیش از ۱۰۰ خبر نگار و عکاس رسانه های گروهی خبرداد و افزود: برای طرح احیای میدان امام علی(ع) و ویژه نامه هایی در خصوص روند اجرای این طرح تهیه شده و قرار است در مراسم رسمی افتتاح میدان امام علی (ع) در بین شرکت کنندگان و حاضران توزیع شود.

نباتی نژاد با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده مرحله دوم طرح احیای میدان امام علی(ع) از طریق تمام مجموعه های روابط عمومی شهرداری، اضافه کرد: با توجه به اینکه اصلی ترین بخش این طرح احداث میدان اصلی در مرحله دوم است، اطلاع رسانی این بخش به صورت ویژه انجام شده به طوری که تمام ابعاد فنی در حوزه آماده سازی، پشتیبانی، مباحث تامین ایمنی، فضای میدان، طراحی و نوسازی بافت پیرامونی و تمام فرایندهای اجرای این طرح عظیم شهری به مردم اطلاع رسانی شده است.

گفتنی است؛مراحل ۱ و ۲ طرح احیای ميدان امام علي(ع) كه شامل زيرگذر و ميدان اصلي است با هزينه اي بالغ بر ۱۳۰ ميليارد تومان اجرا شده و جابجايي تاسيسات اين طرح در مراحل ۱ و۲ با هزينه اي بالغ بر ۱۰ ميليارد تومان انجام شده است./ز

برچسب ها: اصفهان ، افتتاح ، رسمی ، میدان ، امام ، علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.