هزینه تمام شده اسمارت فون ها مبحث بسیار مهمی برای کمپانی های تولید کننده می باشد، به طوری که این مسئله، سیاست های فروش، میزان عرضه و حتی میزان تبلیغات یک محصول را مشخص می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از جدیدترین محصولات معرفی شده توسط موتورولا اسمارت فون جذاب Moto X می باشد، که با همکاری مستقیم گوگل و قابلیت سفارشی شدن توسط کاربر ساخته شده است.


پس از بررسی های انجام شده توسط IHS مشخص شد، که قیمت تمام شده این محصول چیزی در حدود 221 دلار آمریکا می باشد که در حدود 16 دلار کمتر از S4 سامسونگ، به پای تولید کنندگانش تمام می شود.


بر اساس گزارش IHS، هزینه هر عدد Soc X8 که در وقع همان  پردازنده اسمارت فون Moto X به حساب می آید، برابر 32 یا 33 دلار است که این عدد برای Exynos 5 Octa، پردازنده ی گلکسی  S4 در ماه May معادل 28 دلار بوده است، همچنین صفحه نمایش 4.7 اینچی 720P اسمارت فون موتورولا 62.5 دلار قیمت دارد، که در مقابل سامسونگ برای صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی S4، 75 دلار به شرکت های تولید کننده می پردازد. قابل ذکر است که هزینه ی مونتاژ هر دو دستگاه در این گزارش حدود 12 دلار تخمین زده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار