فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری شرور سابقه‌دار خبر داد و گفت: این فرد در تاسوعای سال گذشته اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین عزاداران حسینی و استفاده از افشانه دفاعی در میدان فردوسی کرده بود.

سرهنگ رسول مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح دستگیری شرور سابقه‌دار همدان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از اراذل و اوباش شهر همدان را دستگیر کنند.  
 
وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق زیادی از شرارت بوده است، ادامه داد: این فرد در تاسوعای سال گذشته اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین عزاداران حسینی و استفاده از افشانه دفاعی در میدان فردوسی کرده بود که موفق به فرار شد.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: این شرور سابقه‌دار در اسفند سال گذشته نیز با همراهی تعدادی از همدستانش در جاده چشین به منطقه نایب احمد با در دست داشتن سلاح سرد و استفاده از مواد منفجره اکلیل و سرنج، اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بود.  
 
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: ایجاد خسارت به خودروهای مردم و انداختن مواد منفجره به منزل تعدادی از اهالی این منطقه از دیگر شرارت‌های این فرد بود.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ااااا
۱۴:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
خوب چرا عکسش رو نمیزنید تا همه بشناسنش
آخرین اخبار