تجمعي با حضور تعداد زيادي از گروه ها و سازمان هاي هندي در حمايت از سوريه در دهلي نو برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، بيش از سيصد سازمان غيردولتي و اتحاديه ها و جمعيت هاي مختلف در هند با همکاري اتحاديه ملي دانشجويان اين کشور تجمع اعتراض آميزي در مقابل سفارت آمريکا در دهلي نو برگزار کردند و مخالفت خود را با تهديدات آمريکا در خصوص جنگ عليه سوريه محکوم کردند. 
جيهان علي جان گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به برگزاري اين تجمع اعتراض آميز گفت: شرکت کنندگان در اين تجمع خواستار برقراري صلح در سوريه شدند و بر مخالفت خود با تجاوزي که آمريکا در صدد اجراي آن عليه سوريه است تاکيد کردند. شرکت کنندگان همچنين دخالت هاي غرب و رژيم صهيونيستي و کشورهاي حوزه خليج فارس را که در تجاوز و توطئه عليه سوريه دست دارند محکوم کردند. 
يکي از شرکت کنندگان گفت: ما در اينجا جمع شده ايم تا راهپيمايي آرامي در حمايت از مردم سوريه و مخالفت با هرگونه حمله به اين کشور برگزار کنيم. 
يکي ديگر از شرکت کنندگان در تجمع گفت: ما مخالف تهديدات آمريکا مبني بر حمله به سوريه هستيم زيرا مي دانيم آنچه در سوريه روي خواهد داد يک فاجعه واقعي است. 
در ادامه گزارش آمده است: تظاهرکنندگان اعلام کردند آمريکا براي حمله به سوريه بهانه جويي مي کند و از جنگ به عنوان ابزاري براي تحقق اهداف خود استفاده مي کند. 
برچسب ها: بین الملل ، هند ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خوبه دست خبیث و شیطانی آمریکا برای دینا رو شده .دیگه نمی‌توانند خودشون را فرشته نجات بشریت جا بزنند .و زورگیری و باجگیری کنند
آخرین اخبار