مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: اگر مازندران جغرافیای حماسی شاهنامه است، کرمانشاه جغرافیای قصه‌های حماسی معاصر ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رضا موزوونی در نخستین جشنواره کشوری داستان کوتاه کودک و نوجوان رضوی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاهبرگزار شد، گفت: اگر مازندران جغرافیای حماسی شاهنامه است، کرمانشاه جغرافیای قصه‌های حماسی معاصر ایران است.

وی با اشاره به اینکه آخرین ورق دفاع مقدس در این سرزمین رقم خورده، اظهار داشت: در روزگار گذشته کودکان و نوجوانان شهرمان روی مین قد کشیدند و در میان انبوهی از آتش و خون زندگی کردند و بزرگ شدند و وجب به وجب سرزمین اسطوره‌ای کرمانشاه مملو از ایثار و رشادت قهرمانان حماسی است.

موزوونی ادامه داد: گذشته پرافتخار و حماسی کرمانشاه موجب شده که کودک پرورده زاگرس همیشه سرسبز و استوار باقی بماند و خوشحالیم که امنیت در این سرزمین اساطیری پابرجاست.

وی با تاکید بر اینکه امروز میزبان میهمانان بسیاری از سراسر کشور هستیم، ابراز داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همواره آرام و بی‌صدا کار می‌کند و قریب به دو هزار و 700 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتظار زیادی به‌منظور همکاری با برنامه‌های کانون می‌رود، اعلام کرد: امید است حرکت‌های فرهنگی و مذهبیکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری شورای فرهنگی اسلامی شهر ماندگارتر شود و شاهد احداث بزرگ‌ترین مجتمع کانون پرورش فکری در پارک معلم کرمانشاه باشیم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، قصه ، فکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.