سيماي بوسنيايي شبكه سحر به مناسبت ولادت امام رضا (ع) يكشنبه 24 شهريور فيلم سينمايي "هر شب تنهايي" را نمايش خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فيلم سينمايي " هر شب تنهايي " به سرپرستي مهدي سعادت احمد نيا براي پخش از سيماي بوسنيايي اين شبكه به بوسنيايي زيرنويس شده است و براي علاقمندان به فيلم هاي ايراني به روي آنتن خواهد رفت.
 
" هر شب تنهايي  " بر اساس ترجمه حسين ظريف ميرزاييان به بوسنيايي برگردانده شده و نديم بگوويچ ويراستاري آن را انجام داده است.
 
فيلم سينمايي " هر شب تنهايي " يكي از ساخته هاي رسول صدر عاملي بر اساس فيلمنامه اي از كامبوزيا پرتوي و رسول صدر عاملي به تهيه كنندگي سيد كمال الدين طباطبايي است. ليلا حاتمي و حامد بهداد بازيگراني هستند كه در اين فيلم سينمايي هنرنمايي كرده اند.
 
داستان اين فيلم درباره فردي به نام عطيه است كه نويسنده و مجري يك برنامه خانوادگي راديوست. او هر روز به پرسش‌هاي شنوندگان اين برنامه پاسخ مي دهد و به آنها درباره اينكه چگونه با همسرشان رفتار كنند تا زندگي زناشويي بهتري داشته باشند، اندرزهاي مي دهد. عطيه  در سفري به شهر مشهدآمده و...
 
فيلم سينمايي " هر شب تنهايي " يكشنبه 24 شهريور از ساعت 23:30 به وقت تهران به مدت 80 دقيقه از سيماي بوسنيايي شبكه بين المللي سحر براي مخاطبان اين شبكه به روي آنتن خواهد رفت. /ص

برچسب ها: فیلم ، سینما ، شبکه سحر ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار