فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي جمعيت ايثارگران تا آخر سال جاري مشخص نيست/ پيگير برنامه‌هاي گفتماني هستيم

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بيان اينکه پيگير برنامه‌هاي گفتماني حزب هستيم، گفت: به وقت خود فعالیت‌های انتخاباتي مجلس دهم را از سوي حزب جمعيت ايثارگران اطلاع‌رسانی خواهيم کرد و در حال حاضر مشخص نیست که تا پایان سال جاری این مسئله پیگیری خواهد شد یا خیر.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت حزب متبوعش در زمان پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت ایثارگران بیشترین همت خود را بر تحقق فرمایشات رهبری در عرصه داخلی و خارجی بنا گذاشته تا بتواند گفتمان انقلابی خود را در جامعه بیش از پیش ترویج دهد.
وی به اولویت‌های مسائل داخلی در برنامه‌های جمعیت ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: کمک و حمایت از دولت یازدهم، مبارزه با فساد، عدالت‌محوری، ایجاد روحیه مقاومت، توکل بر خدا و حفظ ارزش‌هایی همچون استکبارستیزی از جمله الويت‌هاي حزب مذکور است.

این فعال سیاسی به پیگیری مسائل خارجی کشور از سوی جمعیت ایثارگران اشاره و تصریح کرد: حمایت از پديده بیداری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در مسائل خارجی با استفاده از سه اصل "عزت، حکمت و مصلحت" از جمله موضوعاتي است که در شرايط کنوني مدنظر ما قرار دارد.

فروزنده به فعالیت‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به منظور بدست گرفتن کرسی‌های مجلس دهم، اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه در حال حاضر به طور خاص فعالیت‌های انتخاباتی را دنبال کنیم، به اعتقاد ما زود است، چرا که جامعه چندی پیش انتخاباتی جدید و وسیع را در کشور برگزار کرد و بهتر است در شرایط کنونی با نقد دلسوزانه و ارائه راه حل برای پیشبرد برنامه‌های دولت یازدهم به دولتمردان کمک کنیم.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بيان اينکه استارت فعالیت انتخابات مجلس دهم، از هم اکنون تا سال 94 زودهنگام است؛ ادامه داد: هر مسئله‌ای اقتضاعات خاص خود را می‌طلبد و انتخابات هم نیازمند فعالیت است، اما باید به این مسئله اذعان داشت که نباید از این طریق جامعه را به سمت چالش‌های سیاسی بکشانیم، بلکه باید با همدلی در حفظ امید در جامعه و حل مشکلات اقتصادی مردم گام برداریم.

فروزنده تصریح کرد: فرصت برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی در کشور وجود دارد و باید بگویم فعالیت‌های جمعیت ایثارگران در حال حاضر تعطیل نیست و در حال پرداختن به ترویج گفتمان اسلامی هستیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور سابق با تاکيد بر اينکه فعالیت انتخاباتی بحث راهبردها و مصداق است، گفت: به وقت خود فعالیت‌هایمان را اطلاع‌رسانی خواهيم کرد و در حال حاضر مشخص نیست که تا پایان سال جاری این مسئله از سوی حزب پیگیری خواهد شد یا خیر.

فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: من مقید به زمان نیستم و هروقت که بنا باشد، اطلاعات مربوط را در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی مجلس دهم را به اطلاع عموم مي‌رسانيم.

گفتني است؛ برخي از جريان‌هاي سياسي از هم‌ اکنون مشغول فعاليت و آماده‌سازي براي ورود به انتخابات مجلس دهم و کسب کرسي‌هاي قوه مقننه به سود خود هستند و حتي براساس اخبار منتشره در برخي از رسانه‌ها اعتدال‌گرايان و اصلاح‌طلبان به اين نتيجه رسيده‌اند که براي ورود به انتخابات مجلس دهم "مثلث هاشمی، ناطق‌نوري و خاتمی" را تشکيل دهند.

همچنين پيش از اين "ابولقاسم رئوفيان"سخنگوي جبهه ايستادگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از تدوین برنامه آینده این حزب براي انتخابات مجلس دهم خبر داده بود.

براساس پيگيري‌هاي لازم از سوي باشگاه خبرنگاران، در مصاحبه با برخي از فعالان حزبي مبني بر چگونگي و زمان ورود احزاب و جريان‌هاي سياسي به انتخابات مجلس دهم مشخص شده که بسياري از اصولگرايان در حال حاضر بعد از خلق "حماسه سياسي" اعتقادي به ورود به انتخابات مجلس را ندارند.

زمان برگزاري دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال 1394 است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار